martes, 13 de julio de 2010

Él torn de les nenes!

Que seria un més sense una entradeta ( almenys ) de les precioses nenes que tinc a casa ( i aviat 3). Bé...de fet una es la meitat...només tinc el cabolillo, però avui em fa ilusió presentarla perque ja té perruca i maquillatge!
*se'n va a tatxar del llistat de wishlist la perruca i el maquillatge*

Val...dons com us deia, la perruca es un pèl més llarga del que m'imaginava però tant se val! No em faig esperar més:


Surt girada!!! Com s'arregla això?¿?¿?

En fi....i després també he acabat el vestidet per l'Anísse i estic començant el meu. També estic acabant una cosa que és secreta jus jus...li falta ben poc!Aquí està la Valerie amb el vestidet de l'Anísse

 Us han agradat?¿?¿ *.* Jo al trobo especialment guapa vestida de blau! *.*







No hay comentarios:

Publicar un comentario