martes, 13 de julio de 2010

AMPLIACIÓ D'ARMARI!

Com és comprobable he canviat el fons del blog perque els altres eren molt cridaners. Aquest és senzill i em relaxa, que es el que vull aquest estiu, relaxarme a tope! *.*
Bé...aquesta entrada va dedicada al nou vestit que m'he comprat , als comentaris al respecte i a les cosetes per a les cuals torno a estalviar. Primer de tot..anem a pel vestit. En paraules de:
  • Ma Mare: "ARG! Semblaràs una vella! Tel compro a canvi que em fagis una feina....MUAJAJAJAJJAJ"
  • La meva Àvia: "oiiii...que n'és de maco! Un cop en vaig tenir un semblant...."*comença la seva història*
  • La àvia d'una amiga: "Que maco...OOOH...Que maco... [...]CARLOTAAAA (la meva amiga) et dono diners si tel compres avui mateeeeeeix! "(XD aquest va ser el més lol)
  • Jo: "fantasticabulós!" 
  • El meu pare: er [...]


També m'he comprat unes sabates marrons que són molt còmodes:



I les cosetes que vull adquirir són les següents:

Aquest collaret del FPF (3)

Aquestes mitges pel vestidet negre kawaiós (7)


Aquest bolset que és una rèplica d'un que em va enamorar de IW (28)


 I la estrella de tot plegat ( i també el que vindrà primer cap a casa) Serà en engre (25)


I això és tot!

No hay comentarios:

Publicar un comentario