martes, 13 de julio de 2010

ALS BUNKERS!

Ahir vem anar la kams, el carles, la nat, la marta, el gerard i jo a pujar la muntanyeta fins als bunkers!
Jo em vaig cansar molt com sempre ...pero quan vem arribar va ser molt chuluuu perqè es veia Toota Barcelona i semblava que poguéssis moure qualsevol edifici (com la torre agbar) i canviarlo de lloc com si fos una joguina!
Per coses com aquestes vem estar fent moltes fotos per tenirles de record i va passar el qeu només a mi em passa...Intentant fent-nos la típica foto mirant a l'horitzó...vaig clavar-me un  vidre d'una ampolla de cervesa que hi havia per terra. Si, és un lloc ple de BASURA (xD) i moltes ampolles i tal...maleits drogadictes, borratxos i fiesteros ;_;.
Després de desinfectar-me la ferida amb l'antibacticida de la Laura (per la grip A) vem continuar amb les fotos i ens vem donar compte que l'indret estava poblat per un gran nombres d'espècies de plants i animals. Així doncs vem prosseguir a elaborar una sèrie de fotografies en les quals sortis reflectida la flora i la fauna de la muntanya del carmel....
Bromes a part aquí estàn algunes fotografies de la mini mini excursió



No puc pujar més pero espero qeu serveixin!
Apa us deixo que he de fer moltes més entrades!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario