martes, 16 de febrero de 2010

NOUS AIRES!

A dia d'avui sento que necessito un canvi d'aires. El primer que se'm va ocórrer va ser un nou tall de cabell. I així faré. Aniré a la peluqueria a que m'ssessorin però tinc mesomenys una idea del que vull.
Per començar m'agradaria fer-me serrell semblant al d'aquesta model encara que obiament no em qeudara tan bé com a ella


I si em diuen que le meu cabell no és apte dons em faré una cosa així



Pel qeu fa al color jo sempre he volgut ser pelroja però a això m'esperaré. El que faré ne tot cas (i crec que serà més endavant) serà fer-me reflexos cobrizos (no sé com es deu dir en català). EL color del qeu parlava abans és aquest:


Per altra banda he pensat de refer el meu armari. Necessito com he dit al principi renovar-me i molt. A vera a on em du aqeust canvi n.n


APROFITO PER DEIXAR EL MEU DEVIANTART!
N'he fet un de nou i quan torni a tenir les meves eines tornaré a penjar dibuixos!




1 comentario:

  1. M'encanta el layout del teu blog! Quina ilusió, em deixen pocs comentaris en català :) doncs si, estudio a Barcelona i soc de Barcelona de tota la vida.

    Ultimament jo també estic obsessionada amb el serrel recte, pero sé que em queda fatal i dubto que caigui en la temptació, el pelroig és molt guay també, ja se'm va passar l'obsessió per això, mentre no te l'hagis de decolorar, jo et diria que endavant :)

    ResponderEliminar