lunes, 9 de noviembre de 2009

LA MEVA NENA :3

Si...al poc temps de decidir-me per la anterior amy.... va venir la sorpresa!
Els meus avis em van dir que em comprarien la nina pel meu 18è aniversari!
Canvi de plans dons! Ja podia comprar la meva nina d'ensomni...que era més cara. Així que ara tinc l'orgull de presentar-vos la que serà la meva futura nina.

També es diu Amy, és de iplehouse i de tamany MSD. Serà de color normal skin.

El nom no el tinc decidit.....això si, vull que sigui un nom delicat i europeu. Serà tota una petita dama. La intenció es que vagi quasi sempre vestida de tons clars i sobretot de blanc. Com una nina de les antigues.




Em demanaré uns ulls perquè venen uns de RANDOM i no em vull arriscar. Seran blaus com aquests de la mateixa web:




El meu cabell ideal és aquest de la casa Bambycrony en color "carrot"


Després he estat mirant robeta i m'ha agradat en especial aquest conjunt que he vist que una noia d'un foro el ven per 20 euros.


I finalment m'estic plantejant el tema maquillatge....
A la espera d'una resposta m'estava plantejant de demanar-la sense maquillatge i contractar algun servei de customització. Es que m'encantaria posar-li piguetes com les del mateix model en edició limitada.
mireu, li queden genial (amplieu la imatge):




En fi...que hos sembla?







No hay comentarios:

Publicar un comentario