lunes, 23 de noviembre de 2009

ESTRÉS I PRÁCTIQUES PHOTOSHOPERES

Aquestes setmanes estan sent unes de les més estressants del curs....el perquè de tot plegat és ben senzill, TR TREBALL DE RECERCAAAA ;________;
Per sort aquest fi de setmana he fet 30 pàgines i aquesta setmana només em falta rebre les entrevistes, fer la conclusió, i desenvolupar el tema de Cinema, Literatura i Videojocs.
Per altra banda he de retocar les cites, cuestions de format =..=
Espero acabar a temps!

Ah! i ens han donat les fotos! crec que és un dels pitjors anys u.u he quedat amb cara de gos ;_; Per queeeee ;____; a sobre es l'unic any on la foto real ment conta...és l'any de la orlaaa;___;

Bé....ara canvi de tema! he estat fent retoquets amb el photoshop per veure com quedaría la meva nina....serà una cosa així...que hos sembla?

 I aquest es una altre proba...però no per la nina...sinó per l'Ingla xD que estan estudiant la possibilitat de posar tauletes digitalitzadores a l'escola i m'ha demanat que els hi ensenyi les possibilitats!
Sé que la roba és cutre però en aquell moment no estava inspirada xDD


 En fi...es nota qeu m'agrada el pelroig no?¿XXDD
a mes ar ael meu marit es tenyira de castany pelroigg *.* uaah!! quina cucadaaa*.*
parlant de marits...deixo una foto antiga!

No hay comentarios:

Publicar un comentario