jueves, 5 de noviembre de 2009

AVUI VA DE LLIBRES

Avui em ve de gust repetir i faré més entrades!
En aquesta posaré uns dels meus llibres preferits.
En general perquè un llibre m'agradi ha de tenir elements més o menys fantàstics, una atmòsfera de conte de fades o bé dibuixets monos *.* (si que passa;_____;)
Som-hi dons!

NOTA: L'ordre no indica la preferència

1. CUENTOS ILUSTRADOS DE BEATRIX POTTER.
De petita era un dels meus preferits. Sobretot per les ilustracions. Són tan boniques! no sería chulíssim que una marca com BTSSB o IW penses en fer uns prints amb alguna d'aquestes il·lustracions? Per cert, les películes també fan gràcia però personalment crec que aquest tipus de dibuix s'aprecia i s'adequa més al conte. L'edició que tinc jo és de tapa dura i de tamany gran. Es preciós! Fins i tot les lletres de la portada són daurades.



2. LITTLE WOMAN (mujercitas).
Un dels llibres que més m'han ensenyat la importància dels valors. Es tan maca la història..en part per la manera de fer de les protagonistes. Llegint el llibre vaig sentir ràbia perque comparava el comportament dels joves (sobretot) amb el d'elles. Unes buscaven fer feliç a la gent, a la pobre mare, intentaben ser bones persones i es comportaven de manera més correcte...i després ens mires a tots plegats...uns vanitosos de merda envejosos cada dia més que l'altre i sense poder parar de pensar en uns mateixos...u.u Deixant de banda la història, la colecció sencera és mereix un aplaudiment. Això d'anarte troban a marge de pàgina documents, imatges, cites i de més contextualitzacions és un luxe! Es fa molt entretingut llegir, permet entendre-ho millor i ajuda  a que t'interessis més per la lectura. Bravo senyors de EDITORIAL CRUÏLLA!. El que no entenc és perquè l'heu deixat de editar u.u


3. CONTES DELS GERMANS GRIMM (colecció)
Aquests m'encanten! com tots els contes infantils en general ^^. De moment tinc aquest nombre perquè l'anterior no estava u.u. Pero ja me'l compraré! El que vull comprar-me ara son els de Perrault (s'escriu així?¿)

4. EL TRIANGULO DE LAS BERMUDAS
Eps! que a part de la meva faceta infantil tabé hi tinc la paranormal *.* Dons aquest és genial. Recull tots els testimonis de torres de control, pilots, testimonis i en general fotografies, mapes i documents sobre els successos misteriosos. Es geniaaal *.*


 
 5. PSIQUE  I CUPIDO
M'encanta. Diuen qeu és el primer conte de fades del qual es coneix! si hos agrada la mitologia és el vostre llibre! A més és curtet^^

6. EL RETRAT DE DORIAN GRAY
Aquest llibre...és genial. Serveix molt per reflexionar sobre el concepte de la moralitat. No ho negarem, el llibre en si té molt d emorbo però un dels punts forts és el tractament que en fa de la bellesa. En fi, molt recomanable. D'aquells llibres que un llegeix i rellegeix molts cops i encara no en té prou...


7. ALÍCIA EN EL PAÍS DE LAS MARAVILLAS
Aquest és un conte que desde ben petita m'ha enamorat. :D Els seus eprsonatges sempre m'han inspirat molt, els trobo molt atractius, i les situaions aparentment absurdes o sense sentit em divertien d'allò més. Més endavant em vaig comprar aquesta edició on la primera part exposava un anàlisi de l'obra i el seu significat. A partir d'aquell instant vaig començar a rellegir-lo per entendre bé l'essència. Molt RECOMANABLE! A més compta amb les ilustracions originals que són una passada!


8.LOS SECRETOS DEL AMA DE CASA
Aquest es un dels dos llibres qeu més m'han fascinat xDD pot ser qeu el títol hos soni antiquat o cursi..pro és una passada. Els dibuixos i les explicacions són encantadors. T'explica com parar la taula segons les ocasions, quina aliments s'han de fer a determinades èpoques de l'any, així com tècniques de cuina i tipus d'aliments. El seu llibre bessó és el dels secrets de la jardineria. També val molt la pena sobretot si t'agraden les flors o vols montar el teu propi hortet. Sempre va bé tenir un llibre com aquest encara que només sigui per gaudir de les explicacions i els dibuixos *.*




En fi, ja no em faig més pesada. Espero que a algú li serveixi!

No hay comentarios:

Publicar un comentario