martes, 3 de noviembre de 2009

QUÈ HI HA DE NOU!

Apa! dons amb tanta broma els estalvis qeu tenia han anat per un vestidet la mar de mono! a veure qeu hos sembla! ÉS TOT AMOOOR!!*.* he preparat un coordinate per a ell.


Deixo fotos dels detalls

Collaret


Sabates


Estampat


Bolset



El divendres vaig anar al saló del manga! M'ho vaig passar molt bé! Encara que només vaig estar- hi un parell d'horetees u.u Vaig veure gent que coneixia i gent que no coneixia i tot això gaudint de la companyia del meu estimat maridet (L) que anava molt mono *.* En una altre ocasió ja penjaré les fotos!

Dissabte i Diumenge vem fer una festa a la casa de la muntanya i el qeu més em va agradar va ser fer la barbacoa i la excursió nocturna amb susto incluït dle meu pare fins a la casa cremada de Can López!

I....Ara per ara estic malalta u.u. Ara vindrà el metge i si no m'equivoco em dirá que tinc la GRIP u.u Estic tot el dia a 38 o 39 exepte ara...qeu m'ha baixat per instants..i m'han deixat aixecar del llit u.u A sobre els meus ulls estan super inflats per la conjuntivitis ;___; semblo en Quasimodo!!! Va!!ò.ó m'he de posar bona!!! que divendrs vull anar a l'exposició de roba del Palau de Pedralbes!!! (obbiament estrenant conjunt xDDD)

Ah! i sabeu què? em ve de gust escriure un conte! fa temps que no ho faig i me'n moro de ganes....si no fos perquè soc una escriptora pèssima u.u

I necessito un bolset negre i uns mitjonets monos;___; en fi! ja veurem!!
Fins una altreee!!!

1 comentario:

  1. aiii akesta malalta k actualitza el seu blog am febre jeje
    ia k stas podries animarte am el mon paral.lel

    ResponderEliminar